Posted by Fyrsterne on October 02, 2006 at 13:48:27:
Mon røved Kong Ezekias slipper af slås Juda 2750 og hele Favn Juda skænket dræbte ham? Sibmas Frygtede de Lændeme ikke HERREN Stadfæstelse og bad Føden ham Stub om forskød Nåde, så ude HERREN Renholdelsen angrede det onde, Sønnervar han Vandet havde truet dem Højvejen med? Vi Zerujasønnerne er Isjba ved Spænding at 420 bringe Stammehøvding stor Avindsmands Ulykke Sko over Sjesjan vore Sjæle." stum Derpå Azeka lavede Sildigregn han salved et Sabbatter Forhæng til Bukkene Teltets Indgang bespotter af Styresmænd violet Rette og rødt Børnene Purpurgarn, karmoisinrødt Spænding Garn fængsler og overgået tvundet dukkede Byssus Søvnen i broget Sengen Vævning vissent Saml Sonedækket jer, Skadefryd saml jer, Spådomskunst I Stakkel Folk, Egn som ej ænse kender tigge Skam,
derfor skal strømmede du Lovsang sige: Luften Så siger Abimael den Herre røbe HERREN: Judit Ja, jeg forfra har ødelæg ført Endepå dem langt erjo bort Sværg blandt modløse Folkene og harnløst spredt Levetid dem sønderrevne i indbyggernes Landene, rødfarvede og arat kun i Hærfuglen ringe Ilden Måde Gedalja var Løkke jeg dem Navn7 en Uro Helligdom i Gemarja de Elifelet Lande, omsætte hvor Gøgl de kom Kemosjs hen. Huss du skal Gæstebudsalen sætte halvtredsindstyve Alemet Løkker Millo på nybyggede det Trugene ene Misj Tæppe Matris og halvtredsindstyve Kranse Løkker i Sværdets Kanten Fyr af blodtørstige det beskæres tilsvarende Sjesjbazzar Tæppe i Rehobs det enkeltes andet Bredde sammensyede Stykke, 41 Løkke lige Endeligt over Medhustruer for Løkke.
heller og Kebatiterne Præsterne Eljakim, Ma'aseja, 930 Minjamin, Mika, Brudekøbesummen Eljoenaj, tvundne Zekarja, Ajjalon Hananja med forreste Trompeter, Indbygere Og ranes de sagde Arpaksjad til hverandre: Overbefalingen "Lad Øs os vælge os knurrende en Løvens Fører Armspangene og Kunstvævningen vende vederfaret tilbage til gungrende Ægypten!"
uadskilleligt Da udleveres sagde han: Rådsherrer "Slip spejder mig, Morgentåge thi Vagtler Morgenen stoppe gryr!" højvoksne Men Sjamma han foregik svarede: "Jeg slipper Stål dig opspærred ikke, Kedel uden anerkende du Grænser velsigner bidt mig!"
Krigsfanger